Friday, October 16, 2009

ONE DROPE PERFUME TERBAIK




MAKLUMAN: One Drop Egyptian Potion Perfume BUKAN produk MLM, oleh itu tiada yuran pendaftaran @ apa-apa pendaftaran yang perlu dibuat. Bayaran RM20 ialah kos bayaran untuk SAMPEL yang akan kami Poskan kepada anda.


Untuk Menjadi Agen/Wakil/Tempahan Online, Sila Klik DISINI

CUBA DULU DUA BOTOL (2.75ml X 2 botol)

+ PROMOSI KEPADA KENALAN + DAPAT KOMISEN RM5/KENALAN....

img515/2064/rozitachewan21ls9.jpg

Buat pertama kalinya di Malaysia terhasil satu produk minyak wangi dalam bentuk pati tulen yang didatangkan di dalam empat set berlainan pada harga yang sangat berpatutan . Keajaiban perfume setitik ini terhasil kerana wangian Egyptian Potion diformulasikan dalam bentuk pati tanpa campuran alkohol atau penambahan air. Oleh itu terhasillah pati minyak wangi yang kekal sepanjang hari walaupun hanya setitik sahaja digunakan berbanding dengan minyak wangi biasa yang terdapat dipasaran..

Tambah menarik, Pati minyak wangi Egyptian Potion ini diinspirasikan daripada minyak wangi jenama antarabangsa yang terkemuka seperti Calvin Klien, Giorgio Armani, Estee Lauder, Ralph Lauren, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, dan banyak lagi. Semuanya Untuk ANDA.....

Pati Minyak Wangi

Tanpa Campuran Air atau alkohol

Lebih 50 Kali Penggunaan Bagi Setiap Botol

Bahan Ramuan Asli Berkepekatan Tinggi

Diinspirasikan Dari 40 Jenama Antarabangsa

5 Kali Tahan Lebih Lama

10 Kali Lebih Murah

Diimport Dari Egypt

8 Botol Pelbagai Pilihan X 2.75 ml

6 Set Wanita & 4 Set Lelaki

RM40/RM45 Setiap Set

Keistimewaan Perfume Setitik ini lebih terserlah kerana ia didatangkan dalam pek yang mengandungi 8 botol pelbagai jenis pati minyak wangi dalam setiap set . Terdapat enam set untuk wanita dan empat set untuk lelaki yang dipasarkan dengan harga antara RM40-RM45 untuk setiap set . Ia sangat menjimatkan wang anda.

Dapatkan Egyptian Potion hari ini !!

Kepelbagaian pilihan dan harga yang sangat berpatutan merupakan alternatif terbaik kepada pengguna yang mempunyai bajet perbelanjaan yang kecil tetapi, inginkan minyak wangi yang baunya seakan-akan sama dengan minyak wangi berjenama antarabangsa. Lebih menarik lagi pembungkusan 8 botol kecil bersaiz 2.75 ml dalam satu pek memudahkan ia di simpan dalam beg tangan dan mudah dibawa kemana sahaja yang anda mahu!!

Walaupun ia baru dilancarkan, keberkesanan Egyptian Potion atau lebih popular dengan nama "perfume setitik" kepada pengguna telah terbukti apabila ia mendapat permintaan yang tinggi di Malaysia dan Negara Brunei terutamanya dikalangan wanita dan pelajar.

Perhatian! Ia Bukan Minyak ATAR seperti sangkaan ramai. Ia adalah PATI Minyak Wangi inspirasi jenama Antarabangsa dan terkenal di dunia yang di import daripada Egypt . Teramat susah untuk mendapatkan minyak wangi yang seperti ini di pasaran terbuka. Ingat! Ia PATI Minyak Wangi. Hanya sedikit sehaja ia mampu bertahan hampir 2 hari atau lebih. Amat BERKUASA dan MENAKJUBKAN . Setiap SET ada 8 botol Pati Minyak Wangi yang pelbagai jenama dan bauan harum. Amat menjimatkan......... HEBAT ! HEBAT! HEBAT ! .


Kami Ingin Membantu ANDA Menjana Pendapatan.....

Dengan Modal Hanya RM20 , anda boleh mencuba dua botol (2.75ml) untuk kegunaan sendiri sahaja..... pasti anda akan berpuas hati! Anda tidak akan menyesal.............

Daripada bayaran anda tersebut, RM10 adalah untuk harga dua botol 2.75ml (RM3 adalah untuk kos penghantaran Sampel melalui Pos Ekspress) dan bakinya akan digunakan untuk Pembayaran Komisen!

Anda Promosikan web replika anda kepada kenalan samada secara online/offline, dan anda akan mendapat komisen jika mereka membeli melalui link anda......

Dengan teknik CANGGIH ini, anda tidak perlu keluar rumah untuk menjana pendapatan... ribuan ringgit mengalir ke akaun bank anda sedang anda berehat-rehat bersama keluarga di rumah...

Anda ingin tahu KEHEBATANYA ? Saya akan bongkarkan segalanya kepada anda dengan kos hanya

RM 20 Sahaja......

img143/5631/egypt1mg1.jpg


Jadikan Wangian Egyptian Potion Sebagai Hadiah, Cenderahati Dan Sebagai Pemberian
ISTIMEWA
Kepada Seseorang Sempena Harijadi, Perkahwinan Dan Sebagainya !!!!

Anda juga akan menerima semua ini..

Bimbingan & Khidmat Nasihat. Saya akan membimbing anda dalam setiap langkah yang anda laksanakan sehingga anda berjaya.

Koleksi Ebook (Bernilai RM250) . Ebook terpilih dari penulis-penulis terkemuka dalam pelbagai topik yang berguna untuk menjamin kejayaan anda.

img143/5631/egypt1mg1.jpg

Jangan berlengah lagi, dapatkan Egyptian Potion ini sekarang juga dan mula menjana pendapatan melalui pelan pemasaran Affiliate Terhebat kami!!!!

Makluman: Ini Bukanlah Laman Web Rasmi Syarikat. Website Ini Adalah Bertujuan Mempromosikan Produk Yang Dinyatakan Kepada Bakal Pembeli Secara Online.

No comments:

Post a Comment